Webmast.pl

Strona główna > Baza wiedzy > Słowa wykluczające

Słowa wykluczające - co to jest?

Słowa wykluczające (ang. negative keywords) są to słowa kluczowe używane w kampaniach reklamowych, których celem jest wykluczenie reklam związanych z określonymi słowami lub frazami, co pomaga skierować kampanię na bardziej adekwatną grupę odbiorców. Słowa wykluczające są szczególnie istotne w kontekście reklam płatnych na platformach takich jak Google Ads czy Bing Ads.

Główne funkcje słów wykluczających to:

Przykłady słów wykluczających mogą obejmować:

Dodanie słów wykluczających do kampanii reklamowej wymaga regularnej analizy wyników i dostosowywania listy w miarę potrzeb, aby zoptymalizować skuteczność kampanii.

Sprawdź nasze usługi

Pozycjonowanie

Sprawdź ofertę pozycjonowania strony internetowej i sklepu online. Dowiedź się jakie uzyskujemy efekty i ile to kosztuje.

Reklama w internecie

Sprawdź ofertę obsługi płatnych reklam na Facebooku, Instagramie i Google Ads. Poznaj efekty jakie uzyskaliśmy dla naszych klientów i ile to kosztuje.

Projektowanie witryn

Sprawdź naszą ofertę tworzenie stron i sklepów internetowych z bezpłatnym hostingiem, domeną oraz wsparciem technicznym. Poznaj nasze dotychczasowe realizacji i sprawdź ile kosztuje przygotowanie witryny dla Twojej firmy.

Edit Template

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy jak możemy Ci pomóc.

    Edit Template
    Menu