Webmast.pl

Strona główna > Baza wiedzy > Remarketing w Google Ads

Remarketing w Google Ads - co to jest?

Remarketing w Google Ads to strategia reklamowa, która pozwala na dotarcie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową lub aplikację mobilną. Jest to forma reklamy ukierunkowana na użytkowników, którzy już miały wcześniej kontakt z Twoją marką, co ma na celu zwiększenie szans na konwersję.

Główne cechy remarketingu w Google Ads obejmują:

Remarketing w Google Ads jest skuteczną strategią, pozwalającą na ponowne zaangażowanie użytkowników, utrzymanie zainteresowania marką oraz zwiększenie szans na konwersję. Warto jednak pamiętać o przestrzeganiu zasad prywatności i oferowaniu użytkownikom możliwości wyłączenia się z kampanii remarketingowych, jeśli tego sobie życzą.

Sprawdź nasze usługi

Pozycjonowanie

Sprawdź ofertę pozycjonowania strony internetowej i sklepu online. Dowiedź się jakie uzyskujemy efekty i ile to kosztuje.

Reklama w internecie

Sprawdź ofertę obsługi płatnych reklam na Facebooku, Instagramie i Google Ads. Poznaj efekty jakie uzyskaliśmy dla naszych klientów i ile to kosztuje.

Projektowanie witryn

Sprawdź naszą ofertę tworzenie stron i sklepów internetowych z bezpłatnym hostingiem, domeną oraz wsparciem technicznym. Poznaj nasze dotychczasowe realizacji i sprawdź ile kosztuje przygotowanie witryny dla Twojej firmy.

Edit Template

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy jak możemy Ci pomóc.

    Edit Template
    Menu