Strona główna > Usługi > Pozycjonowanie
Pozycjonowanie pozwala poprawić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google Twojego biznesu ogólnokrajowo lub w dużych miastach naszego kraju.
Sprzedajesz usługi lub produkty w całym kraju, lub na obszarze dużego miasta? Pozycjonowanie ogólne to propozycje idealna dla Twojego biznesu!
Wspierając pozycjonowane płatną reklamą, wzrost ruchu na stronie jest widoczny już w pierwszym miesiącu.
Przed przystąpieniem do pozycjonowania SEO sprawdzimy Twoją stronę internetową, aby usunąć ewentualne błędy i problemy.
Przygotujemy treść zoptymalizowaną pod względem SEO, która pomoże szybciej uzyskać dobre wyniki.
Otrzymasz dostęp do narzędzia monitorującego pozycje słów kluczowych, dla których prowadzimy działania SEO.
Zajmiemy się optymalizacją strony internetowej, aby spełniała wymagania SEO bez konieczności angażowania innej firmy.
BASIC | STANDARD | PREMIUM | |
---|---|---|---|
Liczba słów kluczowych | do 10 | do 15 | do 20 |
Audyt SEO strony internetowej | Podstawowy | Podstawowy | Ekstra |
Optymalizacja strony internetowej | Tak | Tak | Tak |
Link Building (liczba pozyskiwanych linków) | 15 / mies | 20 / mies | 25 / mies |
Raportowanie i konsultacje | Podstawowe | Podstawowe | Extra |
Przygotowanie treści SEO na stronę | do 1500 zzs | do 5000 zzs | do 10 000 zzs |
Wspomaganie płatną kampanią Google Ads | - | - | Tak |
Liczba wyświetleń reklamy w Google Ads | - | - | min. 10 000 |
Remarketing | - | - | Tak |
Jednorazowa opłata aktywacyjna | 250 PLN | 400 PLN | 650 PLN |
Opłata miesięczna | 600 PLN | 990 PLN | 1600 PLN |
Opłata miesięczna oraz jednorazowa opłata aktywacyjna to ceny netto i należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.
Pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google daje możliwość dotarcia do osób, które aktywnie szukają rozwiązania swojego problemu w internecie. Z wyszukiwarki Google w Polsce korzysta ponad 95% użytkowników internetu i najczęściej jest to pierwsze miejsce, w którym użytkownicy próbują odnaleźć interesujące ich informacje, produkty lub usługi.
Brak strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google dla słów związanych z ofertą Twojej firmy bezpośrednio wpływa na jej przychody. Firmy, które pozycjonują swoje witryny w wyszukiwarce mogą liczyć na wzrost zainteresowania ofertą, a także zwiększeniem liczby klientów.
Poniżej najważniejsze zalety pozycjonowania strony internetowej:
Pozycjonowanie to szereg działań związanych z optymalizacją strony internetowej według wytycznych Google oraz najlepszych praktyk i wiedzy specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem. Uproszczony schemat graficzny poniżej pozwoli nieco lepiej zobrazować cały proces pozycjonowania strony internetowej.
Na początku wykonujemy audyt strony internetowej podczas, którego sprawdzamy jej zgodność z wytycznymi SEO i typujemy elementy do poprawy w dalszym procesie pozycjonowania.
Kolejny etap to wyeliminowanie błędów na stronie internetowej i dostosowanie jej do wymogów SEO, które wpływają na pozycje w wyszukiwarce Google.
Istotnym elementem pozycjonowania jest zadbanie o odpowiednio zoptymalizowane treści wyświetlane na witrynie lub stronach zewnętrznych linkujących do naszej.
Przygotowanie odpowiedniego profilu linków zewnętrznych, które będą kierować do pozycjonowanej strony. Podczas doboru stron internetowych kierujemy się ich jakością oraz tematyką.
Raporty to nie tylko podsumowania naszej pracy, ale również ważny element pozycjonowania strony, który pomaga wyznaczać kierunek dalszych prac SEO.
Wyszukiwarka Google cały czas się zmienia, wytyczne SEO są aktualizowane i rozbudowywane. Dodatkowo konkurencja nie śpi i również chce poprawiać swoją pozycję.
Meble-Debowe.com to firma z Warszawy, z którą współpracujemy od 2018 roku wspierając ich m.in. w pozycjonowaniu strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Współpraca od maja 2018 roku.
Cel działań był związany z poprawą widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Wyzwanie: Dla firmy przygotowaliśmy nową wersje strony internetowej zoptymalizowaną pod względem SEO, dzięki czemu pierwsze efekty można było już zauważyć po 4 miesiącach od uruchomienia strony internetowej.
Wspólnie z właścicielem firmy wybraliśmy najkorzystniejsze dla niego słowa kluczowe i rozpoczęliśmy proces pozycjonowania witryny, którą kontynuujemy aż do dziś!
Efekt:
Podsumowanie: Mimo dużej konkurencji na rynku, witryna systematycznie poprawia swoją widoczność w Google, zwiększa liczbę fraz w TOP 10 i ruch potencjalnych klientów na stronie internetowej.
Firma oferująca montaż paneli fotowoltaicznych na terenie całego kraju.
Współpraca od marca 2019 roku do czerwca 2021.
Cel działań to osiągnięcie TOP 10 wyników wyszukiwania dla strony internetowej na wybrane słowa kluczowe, które najczęściej wyszukują potencjalni klienci.
Wyzwanie: Największym wyzwaniem była duża konkurencja na rynku firm z branży, które również chciały poprawić swoją widoczności w Google. Dodatkowo stosunkowo niski budżet dla SEO również utrudniał uzyskiwanie szybkich rezultatów naszej pracy.
Witryna internetowa klienta była słabo rozbudowana, posiadała niewielką ilość treści oraz nie posiadała dobrej jakości bazy zewnętrznych linków.
Pierwsze miesiące upłynęły nam na dostosowaniu witryny do odpowiednich standardów SEO oraz rozbudowę istniejących treści. W międzyczasie zajeliśmy się również pozyskiwaniem linków zewnętrznych, zadbaniem o poprawną indeksacje witryny w Google i usunięcie problemów z działaniem witryny na urządzeniach mobilnych.
Efekt:
Podsumowanie: Duża konkurencja i niewielki budżet na SEO nie oznaczają braku możliwości wypozycjonowania witryny internetowej w Google. Należy jednak uzbroić się w cierpliwość, ponieważ pierwsze znaczne wyniki osiągnęli dopiero po 7 miesiącach i od tamtego czasu systematycznie poprawialiśmy jej widoczność w Google.
Drzwizmontazem.com.pl
Z Webmast Digital współpracuje od 2019 roku w ramach obsługi reklamy na Facebooku. Jestem zadowolona z wyników kampanii reklamowych, które pomagają mi zapełniąć kalendarz nawet na kilka miesięcy do przodu w moim salonie urody!
Właścicielka salonu urody z Warszawy
Firma Webmast Digital przygotowała dla mnie stronę internetową oraz zajeła się ogólną obsługą marketingową m.in.: reklamą na portalach społecznościowych, promocją w wyszukiwarce Google, a także obsługą techniczną witryny. Jestem zadowolony ze współpracy i zdecydowanie POLECAM!
Meblebook.pl
Z Panem Dominikiem nawiązałem współprace już w 2020 roku, gdy potrzebowałam wsparcia z reklamą na Facebooku. Od tego czasu regularnie korzystam z konsultacji i mogę polecić je każdemu, kto szuka wartościowej wiedzy i najświeższych rozwiązań dla swojego biznesu. Pan Dominik to prawdziwy fachowiec;)
Specjalista ds. promocji
Praca związana z pozycjonowaniem strony internetowej polega na wywindowanie strony internetowej na możliwie najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. W tym celu wykonuje się wiele prac związanych z optymalizacją SEO strony internetowej, jej kodu i treści oraz zadbanie o odpowiednią ekspozycje witryny na zewnętrznych stronach internetowych (tzw. link building).
Praca nad pozycjonowaniem witryny internetowej to proces długotrwały, ale przynoszący wiele korzyści w postaci poprawy widoczności firmy w Google oraz zwiększenia ruchu użytkowników na stronie www.
Podstawowy audyt SEO skupia się na czynnikach wpływających na pozycjonowanie witryny internetowej w wyszukiwarce Google m.in.:
Audyt Extra dodatkowo jest rozbudowany o takie elementy jak:
Linki zewnętrzne to linki prowadzące do Twojej witryny internetowej umieszczane na innych (zewnętrznych) stronach www. Podczas pozycjonowania pozyskiwanie linków zewnętrznych jest bardzo istotne. Szczególnie ważne jest podczas budowania bazy linków, aby były dobrej jakości i umieszczone na stronach możliwie jak najbardziej powiązanych tematycznie z witryną pozycjonowaną.
Raport podstawowy przy pozycjonowaniu obejmuje comiesięczny wykres pozycji dla słów kluczowych z miesiąca kalendarzowego. Ponadto klient otrzymuje również dostęp do narzędzia umożliwiającego śledzenie rezultatów pozycjonowania 24h/7.
Raport Extra dodatkowo obejmuje informacje odnośnie:
Każdy pakiet pozycjonowania określa ile przygotowujemy jednorazowo treści SEO dla strony internetowej:
Istnieje możliwość przygotowania większej ilości treści SEO dla strony internetowej za dodatkową opłatą.
Płatna kampania Google Ads prowadzona w ramach pozycjonowania strony internetowej ma na celu poprawę widoczności witryny w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanych słów kluczowych. Istotne jest to szczególnie na początku współpracy, gdy strona internetowa dla wybranych słów kluczowych nie osiągnęła odpowiedniej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlatego płatne wsparcie kampanią Google Ads umożliwia wyświetlenie strony na frazy, na które jeszcze się nie pojawia w wyszukiwarce.
Wsparcie płatną kampanią Google Ads jest optymalizowane o wyświetlenia witryny w wyszukiwarce Google, a nie ma na celu zwiększenia określonych konwersji (np. sprzedaży produktów lub pozyskiwanie danych kontaktowych od potencjalnych klientów).
Kampanie reklamowe w Google dedykowane określonym konwersją również oferujemy - ze szczególami i cennikiem zapoznasz się kilkając link poniżej.
Jednorazowa opłata aktywacyjna jest doliczana tylko raz do pierwszej faktury po rozpoczęciu współpracy w kwocie przewidzianej dla danego pakietu pozycjonowania.
Opłata aktywacyjna ma na celu zrekompensować zwiększony nakład pracy poniesiony na początku współpracy (tzn. wykonanie audytu, przygotowanie i wdrożenie kampanii reklamowej, początkową optymalizacje SEO, konfiguracje niezbędnych narzędzi itp.)
Pozycjonowanie to szereg działań związanych z poprawą widoczności strony internetowej lub wizytówki firmy w wyszukiwarce Google na konkretne słowa kluczowe związane z firmą, lub jej ofertą.
Najczęściej rozróżniamy 3 typy pozycjonowania:
Frazy kluczowe lub inaczej słowa kluczowe, to zestaw zapytań wpisywanych w Google na jakie mamy pozycjonować stronę internetową w wyszukiwarce.
Przykład:
"salon fryzjerski Łódź" lub "pomoc drogowa"
Koszty związane z pozycjonowanie strony www lub sklepu internetowego zależą m.in. od:
Zazwyczaj miesięczny koszt pozycjonowania witryny internetowej na lokalnym rynku to koszt ok. 500 zł. Przy pozycjonowaniu ogólnokrajowych na średnio konkurencyjnym rynku możemy mówić o miesięcznych kosztach na poziomie 1000-2000 zł. W przypadku pozycjonowania sklepu internetowego o szerokiej ofercie produktów i dużej konkurencji koszty mogą wynosić nawet kilka tysięcy złotych miesięcznie.
Przede wszystkim musimy sprawdzić jak wygląda obecny stan ogólny naszej strony www lub sklepu internetowego. W tym celu należy sprawdzić m.in.:
Jeżeli sprawdzimy ogólny stan naszej witryny internetowej, to należy sprawdzić obecną widoczność strony w Google, aby móc oszacować na jakie słowa kluczowe moglibyśmy poprawić jej pozycje. Do tego celu przydatne będą zewnętrzne narzędzia (duża część jest płatna) lub bezpłatne narzędzie Google Search Console.
Gdy wybierzemy słowa kluczowe na jakie chcemy poprawić pozycje strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google należy zaplanować prace m.in.:
Pamiętaj, że praca związana z pozycjonowanie strony internetowej nie przynosi rezultatów od razu. Na wyniki będzie trzeba poczekać nawet kilka miesięcy, aż Google odnotuje wprowadzone zmiany i wprowadzi korekty w swoich rankingach. Mim wszystko prace musimy prowadzić w sposób ciągły i systematyczny.
Pozycjonowanie strony internetowej jest określane jako stosunkowo tania forma promocji firmy w internecie. Dlaczego? Osiągając wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na odpowiednie słowa kluczowe możemy zapewnić duży ruch użytkowników na stronie internetowej zainteresowanych naszą ofertą - a to bardzo często przekłada się na większą liczbę klientów.
Dla przykładu inwestując w reklamę w lokalnej gazecie nie mamy pewności ile osób zapozna się z naszym ogłoszeniem i czy będą w danej chwili zainteresowani. Z wyszukiwarki Google zazwyczaj korzystają osoby, gdy aktywnie szukają konkretnego produktu lub usługi, a to sprawia, że docieramy z ofertą do potencjalnych klientów.
Dodatkowo pozycjonowanie ma tę przewagę nad płatną reklamą w internecie, że tutaj nie płacimy za każde kliknięcie w naszą reklamę. Wypozycjonowanie strony internetowej tylko na jedno słowo kluczowe może przynieść nam nawet kilkaset kliknięć tygodniowo, za które w przypadku płatnej reklamy musielibyśmy zapłacić nawet kilka tysięcy złotych.
Dlatego warto inwestować w pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google, ponieważ jest to najskuteczniejsza i najbardziej opłacalna forma pozyskiwania klientów w internecie.
Podczas rocznej współpracy z Webmast Digital nie było żadnych problemów, super kontakt, moje ewentualne uwagi były poprawiane natychmiastowo dodatkowo uzyskałem cenne podpowiedzi od ekipy Webmast. Dzięki temu, że zaufałem tej firmie moja strona znacznie poprawiła widoczność w wyszukiwarce Google.