Strona główna > Usługi> Reklama na Facebooku
Kampania reklamowa na Facebooku to obecnie jeden z kluczowych elementów marketingu internetowego stosowanego przez małe, średnie i duże firmy. Facebook Ads umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych na takich platformach jak Facebook, Messenger i Instagram.
Na podstawie Twoich celów biznesowych opracujemy i wdrożymy kampanie reklamowe.
Przed uruchomieniem kampanii sprawdzimy Twoją stronę internetową i konto reklamowe, aby usunąć ewentualne błędy.
Zainstalujemy Pixel Facebook na Twojej stronie internetowej i skonfigurujemy zdarzenia, które będziemy mogli mierzyć.
Każdego miesiąca otrzymasz raport z przeprowadzonych działań reklamowych na Facebooku, dzięki czemu łatwo ocenisz wyniki.
Specjalista będzie dbał o wyniki kampanii monitorując i wprowadzając korekty w ustawieniach reklamy.
BASIC | STANDARD | PREMIUM | |
---|---|---|---|
Przygotowanie strategii reklamowej | Tak | Tak | Tak |
Monitoring i optymalizacja kampanii | 5h pracy/m-c | 8h pracy/m-c | 12h pracy/m-c |
Audyt marketingowy | Podstawowy | Podstawowy | Extra |
Liczba obsługiwanych kampanii | 2 | 4 | 6 |
Raportowanie i konsultacje | Podstawowe | Podstawowe | Extra |
Sugerowany budżet reklamowy | +/- 1000 zł mies | +/- 2000 zł mies | +/- 3000 zł mies |
Reklamy na Instagramie | Tak | Tak | Tak |
Reklamy w Messengerze | Tak | Tak | Tak |
Jednorazowa opłata aktywacyjna | 200 PLN | 400 PLN | 500 PLN |
Opłata miesięczna | 450 PLN | 700 PLN | 990 PLN |
Opłata miesięczna oraz jednorazowa opłata aktywacyjna to ceny netto i należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.
Reklama na Facebooku daje duże możliwości docierania do potencjalnie zainteresowanych osób naszą ofertą. Możemy bardzo szczegółowo ustalić dane demograficzne, lokalizacje (nawet do 1 km wokół wybranego punktu), zainteresowania i zachowania naszych odbiorców. Dodatkowo dzięki dostępnym różnym formatom kreacji reklamowych (m.in. grafiki, animacje, wideo lub reklamy karuzelowe) możemy skuteczniej angażować i zachęcać użytkowników do kliknięcia w reklamę.
Rozliczanie się w oparciu o kliknięcia w reklamę oraz optymalizacja o wybraną konwersję sprawia, że możemy efektywniej wydawać nasz budżet reklamowy na pozyskiwanie klientów w internecie.
Do najważniejszych zalet reklamy na Facebooku należy:
Lokalny salon urody, który chciał zwiększyć liczbę klientów korzystających z depilacji laserowej.
Czas trwania kampanii: 30 dni
Cel kampanii: Dokonanie zapisu w kalendarzu online salonu urody na usługę depilacji laserowej.
Przebieg realizacji: Na potrzeby kampanii reklamowej przygotowaliśmy mini bota, który pozwalał zainteresowanym osobom na rozpoczęcie wiadomości bezpośrednio z poziomu reklamy na Facebooku poprzez kliknięcie przycisku “Wyślij Wiadomość” i uzyskanie najważniejszych informacji.
To znacząco ograniczało konieczność angażowania osób w odpowiadanie na podstawowe pytania potencjalnych klientów.
Kluczowymi elementami w kierowaniu reklamy była lokalizacja, wykorzystanie dotychczasowych danych na temat osób korzystających z usług oraz ograniczenia wiekowe i wybranie odpowiednich zachowań jak np. użytkownicy określonych urządzeń. Istotnym czynnikiem były również wykluczenia osób, które skorzystały z depilacji laserowej w ostatnich kilku miesiącach.
W kreacji reklamowej skupiliśmy się na najważniejszych elementach wyróżniających zabieg depilacji na tle konkurencji.
Efekty:
Opinia klienta o nas:
Z Webmast Digital współpracuje od 2019 roku w ramach obsługi reklamy na Facebooku. Jestem zadowolona z wyników kampanii reklamowych, które pomagają mi zapełniąć kalendarz nawet na kilka miesięcy do przodu w moim salonie urody!
Kontakt z Panem Dominikiem Zychem bezproblemowy. Szybko, konkretnie i cierpliwie. Kompetencja, odpowiednia wiedza, umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klienta i przełożenia tego na wizję strony. Na stronie wszystko, czego mi potrzeba do prezentacji swojej pracy i pasji. Do tego przystępna cena, konkretna umowa i realne możliwości bezpiecznej dalszej współpracy i rozwoju. Wszystko co obiecane i w umowie jest realnie zrealizowane. Polecam usługi Pana Dominika Zycha i firmę Webmast Digital
awaart.com.pl
Od nawiązania współpracy kontakt był bezproblemowy a pan Dominik Zych jest osobą kompetentną o ogromnej wiedzy i z nieprzebranymi pokładami cierpliwości- tłumaczył mi wszystko. Jestem zachwycony efektem końcowym pracy pan Dominika i firmy "Webmast" co sami mogą Państwo oceninić odwiedzając moją stronę, która powstała bardzo szybko wedle mojego zapotrzebowania i wskazówek. Mimo iż otrzymałem od firmy "Webmast" finalny produkt i teoretycznie nasza współpraca ustała to nadal w przypadku pytań dzwonię i pan Dominik Zych ze stoickim spokojem setny raz tłumaczy mi. Firma "Webmast" pełen profesjonalizm, rzeczowość i naprawdę przystępna cena, pan Dominik Zych kompetencja i skarbnica wiedzy.
Motoamigos.pl
Podczas rocznej współpracy z Webmast Digital nie było żadnych problemów, super kontakt, moje ewentualne uwagi były poprawiane natychmiastowo dodatkowo uzyskałem cenne podpowiedzi od ekipy Webmast. Dzięki temu, że zaufałem tej firmie moja strona znacznie poprawiła widoczność w wyszukiwarce Google.
Drzwizmontazem.com.pl
Z Webmast Digital współpracuje od 2019 roku w ramach obsługi reklamy na Facebooku. Jestem zadowolona z wyników kampanii reklamowych, które pomagają mi zapełniąć kalendarz nawet na kilka miesięcy do przodu w moim salonie urody!
Właścicielka salonu urody z Warszawy
Firma Webmast Digital przygotowała dla mnie stronę internetową oraz zajeła się ogólną obsługą marketingową m.in.: reklamą na portalach społecznościowych, promocją w wyszukiwarce Google, a także obsługą techniczną witryny. Jestem zadowolony ze współpracy i zdecydowanie POLECAM!
Meblebook.pl
Z Panem Dominikiem nawiązałem współprace już w 2020 roku, gdy potrzebowałam wsparcia z reklamą na Facebooku. Od tego czasu regularnie korzystam z konsultacji i mogę polecić je każdemu, kto szuka wartościowej wiedzy i najświeższych rozwiązań dla swojego biznesu. Pan Dominik to prawdziwy fachowiec;)
Specjalista ds. promocji
Podczas obsługi reklamy na Facebooku zajmujemy się m.in.:
Podstawowy audyt marketingowy skupia się na czynnikach wpływających na realizacje celów postawionych przez klienta przed uruchomieniem reklamy na Facebooku m.in. na :
Audyt Extra dodatkowo jest rozbudowany o takie elementy jak:
Raportowanie podstawowe reklamy na Facebooku uwzględnia m.in.:
W raportowaniu EXTRA klient może zadecydować o dodatkowych informacjach przesyłanych w naszych raportach związanych z prowadzonymi reklamami na Facebooku, a które mogą mu pomagać w podejmowaniu lepsze decyzje biznesowe.
Jednorazowa opłata aktywacyjna jest doliczana tylko raz do pierwszej faktury po rozpoczęciu współpracy w kwocie przewidzianej dla danego pakietu pozycjonowania.
Opłata aktywacyjna ma na celu zrekompensować zwiększony nakład pracy poniesiony na początku współpracy (tzn. wykonanie audytu, przygotowanie i wdrożenie kampanii reklamowej, początkową optymalizacje, konfiguracje niezbędnych narzędzi itp.)
Reklama na Facebooku to jedno z najczęściej wybieranych metod promocji firmy w internecie. Obecnie w Polsce z Facebooka korzysta ponad 23 miliony użytkowników - dzięki temu można śmiało stwierdzić, że na tym portalu znajdują się również Twoi klienci.
Skuteczność kampanii reklamowej zależy od wielu czynników m.in. wielkości kampanii reklamowej, doboru odpowiedniej grupy odbiorców, opracowanie skutecznych formatów i kreacji reklamowych. Odpowiednie skonfigurowanie tego wszystkie wymaga pewnej wiedzy i umiejętności, dlatego warto powierzyć reklamę na Facebooku specjalistom.
Mimo wszystko nawet kampanię tworzone we własnym zakresie z niewielkie budżetem targetowane na określony obszar naszego kraju będą mogły się opłacać przedsiębiorcom.
W celu nawiązania współpracy należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub danych kontaktowych podanych poniżej.
Następnie omówimy Twoje oczekiwania i przedstawiamy konkretne możliwości reklamy na Facebooku dopasowane do Twojego biznesu oraz możliwości finansowych. Jeżeli nasza propozycja będzie Ci odpowiadać, to podpiszemy umowę o współpracę i zaczniemy realizować dla Ciebie kampanie na Facebooku.
Co potrzebujesz, aby reklamować się na Facebooku?
Jeżeli nie posiadasz fanpage lub konta reklamowego, to spokojnie — pomożemy Ci je utworzyć i skonfigurować!
Ewelina K.Właścicielka salonu urody z Warszawy