Kampania SMART

Kampania SMART

Kampania SMART to najbardziej nowoczesna metoda promocji strony internetowej w wyszukiwarce Google, polega na promowaniu witryny internetowej z wykorzystaniem wielu fraz kluczowych i różnych kanałów. Dzięki takiemu podejściu zwiększa się widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google.

Zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarce

Reklama PPC w wyszukiwarce Google i remarketing

Audyt i optymalizacja SEO strony internetowej

Skontaktuj się w sprawie oferty

Opłata miesięczna

Liczba fraz kluczowych premiumOkreśla ilość fraz premium w danym pakiecie; są to z reguły frazy opisujące ogólną ofertę.

Liczba fraz kluczowych standardowychOkreśla ilość fraz standard w danym pakiecie; są to z reguły frazy opisujące szczegółową ofertę.

Konieczna nazwa własna we frazieWe frazach powinna zostać podana miejscowość, nazwa marki lub nazwa produktu.

Zmiana fraz kluczowychOkreśla, co jaki czas można dokonać zmian fraz kluczowych.

Czas trwania umowy

Audyt strony internetowejAudyt strony internetowej zawiera szereg wskazówek i uwag dla badanej strony internetowej. Opisane w audycie uwagi są kierowane do naszego działu technicznego i copywriterów. W audycie uwzględniane są następujące elementy: - dostosowanie kodu źródłowego pod wymogi wyszukiwarki, - poprawa najistotniejszych elementów ważnych pod kątem optymalizacji serwisu, - weryfikacja treści na serwisie, - wypunktowanie mocnych i słabych stron serwisu, - dostosowanie serwisu pod wytyczne Google dla Webmasterów.

Optymalizacja strony internetowejNasi specjaliści zoptymalizują stronę internetową i dostosują kod źródłowy do wymogów wyszukiwarki Google. Zmiany te dotyczyć mogą m.in.: - ustawienia prawidłowego przekierowania domeny i strony głównej, - stworzenia unikalnej sekcji HEAD (tytuł i opis strony) zawierającej frazy kluczowe, - umieszczenia prawidłowych znaczników HTML, - weryfikacja występujących w internecie kopii treści znajdujących się w serwisie, - stworzenia prawidłowej mapy strony, - weryfikacji i poprawy adresów url jakie pojawiają się w serwisie, - weryfikacji i poprawa pliku robots.txt, - dodania atrybutu „rel=nofollow” do linków wychodzących poza obręb domeny, - usunięcia lub zablokowania adresów url powielających treść wewnątrz serwisu, - pozostałych zmiany technicznych zależnych od przeprowadzonego audytu strony internetowej.

Link Building - linki zewnętrzneNasi Copywriterzy przygotują unikalne i tematyczne treści, które umieszczone zostaną na wybranych serwisach internetowych. Teksty będą odpowiednio nasycone wybranymi frazami kluczowymi, podlinkowane do serwisu oraz prawidłowo sformatowane. Odpowiednio przygotowany materiał zapewni skuteczne popularyzowanie tekstu w wyszukiwarce internetowej, co zwiększy widoczność strony w sieci. Serwisy na jakich zostanie umieszczony odnośnik: katalogi stron internetowych i bazy firm.

Raportowanie pozycji fraz premiumRaport dot. pozycji fraz premium w wynikach organicznych Google.

Raportowanie wyświetleń strony w wyszukiwarceRaport widoczności strony w wynikach organicznych Google; w raporcie podawana jest ilość wyświetleń.

Raportowanie wyświetleń fraz w wyszukiwarceRaport widoczności wszystkich fraz w wynikach organicznych Google; w raporcie podawana jest średnia pozycja i ilość wyświetleń.

Monitoring strony internetowejSerwis będzie na bieżąco monitorowany i w sytuacji awarii serwisu, hostingu lub innych sytuacji, zostaniesz o tym poinformowany.

Statystyki odwiedzin strony internetowejRaportowanie liczby użytkowników odwiedzających stronę internetową; w raporcie podawana jest ogólna ilość użytkowników, źródło pozyskania ruchu oraz porównanie z poprzednim okresem.

Instalacja Google AnalyticsGoogle Analytics jest to internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisu, m.in. monitoruje wejścia do strony.

Instalacja Google Search ConsoleSearch Console jest platformą internetowa stworzoną przez Google dla administratorów stron internetowych. Pozwala na sprawdzenie statusu indeksowania serwisu przez wyszukiwarkę Google oraz zoptymalizowanie widoczności strony.

Indywidualny specjalista ds. reklamy w internecieDo każdego projektu przydzielony jest indywidualny specjalista ds. promocji w wyszukiwarce, a dzięki temu możliwość bezpośredniego kontaktu z osobą realizującą usługę.

Reklama w wyszukiwarce GoogleReklama PPC wyświetlana w wyszukiwarce Google na wybrane frazy

RemarketingRemarketing, czyli przypominanie – dociera do użytkowników, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie stroną (odwiedzili ją) i zachęca do ich powrotu. Reklamy wyświetlają się wyłącznie zainteresowanym osobom – dzięki temu mamy pewność, że oferujemy swoje produkty klientom, którzy są skłonni dokonać zakupu.

Liczba wyświetleń reklamyW ramach kampanii SMART korzystamy z reklamy Google Ads wyświetlając reklamy w wyszukiwarce Google i na portalach internetowych oraz wykorzystując możliwość remarketingu.

Opłata aktywacyjnaOpłata początkową za rozpoczęcie usługi.

  • LOCAL
  • $100/ Monthly
    • 350 PLN
    • 5
    • 10
    • co 4 miesiące
    • 15 miesięcy
    • 18
    • min. 15 000
    • 200,00 zł

Polecany
  • MINI
  • $100/ Monthly
    • 600 PLN
    • 15
    • 25
    • co 4 miesiące
    • 12 miesięcy
    • 40
    • min. 30 000
    • 200,00 zł

  • MAX
  • $100/ Monthly
    • 1000 PLN
    • 25
    • 50
    • co 2 miesiące
    • 9 miesięcy
    • 60
    • min. 60 000
    • 200,00 zł

  • ULTRA
  • $100/ Monthly
    • 1700 PLN
    • 40
    • 75
    • co 1 miesiące
    • 6 miesięcy
    • 95
    • min. 100 000
    • 200,00 zł

Podane ceny w tabeli są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej

Wypełnij formularz kontaktowy, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły naszej usługi

Skontaktuj się w sprawie oferty
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej

Wypełnij formularz kontaktowy, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły naszej usługi

Skontaktuj się w sprawie oferty

Na czym polega SMART?

W usłudze SMART dajemy możliwość wyboru różnych pakietów, które wpłyną bezpośrednio na znaczący wzrost liczby odwiedzających stronę internetową. Dzięki tej usłudze łatwiej będzie Twojej firmie pozyskać klientów. Usługa jest kierowana do Klientów, dla których priorytetem jest docieranie do dużej liczby internautów i nie jest przy tym istotne obecność na wysokich pozycjach w ramach określonych fraz kluczowych.

 

Kampania SMART wykorzystuje:

  • reklamę Google Ads (reklama w wyszukiwarce i remarketing)
  • Optymalizacje SEO poprawiającą ocenę jakości witryny w oczach Google
  • Link Building – pozyskiwanie linków do stron z innych witryn w celu poprawy jej wiarygodności i pozycji

Usługi w SMART

1

Odnośniki w naturalnych wynikach wyszukiwania

W ramach promowania prowadzimy wiele działań, które mają na celu zwiększenie wyświetleń strony z fraz kluczowych standard i premium, co w efekcie końcowym przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie z organicznych wyników wyszukiwania Google oraz płatnych Google Ads. Wyszukiwarka obsługuje ponad 3 miliardy wyszukiwań dziennie i jest najbardziej popularną wyszukiwarką w Polsce – miesięcznie krzysta z niej prawie 90% internautów.

2

Optymalizacja strony internetowej

Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy audyt strony internetowej, analizujemy konkurencje i słowa kluczowe na jakie widoczna jest witryna w wyszukiwarce Google. Następnie przystępujemy do wdrożenia niezbędnych zmian mających za zadanie zoptymalizowanie strony internetowej, które pozytywnie wpłyną na ocenę strony internetowej.

3

Wpisy w katalogach i forach internetowych (Link Building)

W ramach kampanii SMART zamieszczamy wpisy w katalogach stron i forach internetowych zgodnych z tematyką branży. W działaniach pozyskiwania linków, nie wykorzystujemy botów, które mogą przynieść negatywne skutki dla witryny – wykorzystujemy strategie “white SEO”.

4

Reklama w wyszukiwarce Google

Google Ads to system reklamowy umożliwiający promowanie swojej firmy w wyszukiwarce Google oraz portalach partnerskich. Dzięki wykorzystaniu reklamy Google Ads w kampanii SMART już w pierwszym miesiącu współpracy zauważysz zwiększony ruch na stronie internetowej. To Ty wybierasz słowa kluczowe na jakie ma się wyświetlać reklama, a nasi specjaliści przygotowują kampanię i ją na bieżąco optymalizują.

5

Reklama graficzna

W ramach kampanii SMART przygotowujemy w systemie Google Ads oprócz kampanii w wyszukiwarce również kampanie w sieci reklamowej – czyli banery graficzne. Baner będą promować firmę w portalach i w sieci reklam displayowych, wśród nich Google Display Network.

6

Remarketing

Remarketing, czyli najskuteczniejsza forma reklamy w internecie. Polega na docieraniu do użytkowników, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie stroną (np. odwiedzili ją) i zachęca do ich powrotu. Reklama wyświetla się wyłącznie zainteresowanym osobom – dzięki temu mamy pewność, że oferujemy swoje produkty klientom, którzy są skłonni dokonać zakupu.

Case Study

W 4 miesiące zdobyliśmy szczyty wyników wyszukiwania dla firmy z branży meblarskiej

Firma produkująca meble z Warszawy w ciągu 4 miesięcy zdobyła wysokie pozycje w wyszukiwarce na bardzo konkurencyjne słowa kluczowe z naszą pomocą. Dla tej firmy przeprowadziliśmy kompleksową usługę SMART – optymalizacje strony internetowej, link building i kampanie Google Ads. Zachęcamy do przeczytania więcej na temat tego jak wyglądała optymalizacja witryny w artykule na naszym blogu.

 

Zobacz więcej >>

Najczęstsze pytania

Czym kampania SMART różni się od zwykłego pozycjonowania?

W standardowym pozycjonowaniu głównym celem jest umieszczenie promowanej witryny na możliwie najwyższym miejscu w wyszukiwarce Google pod wybraną frazą kluczową. W kampanii SMART skupiamy się na tym, aby strona internetowa była widoczna w wyszukiwarce możliwe na jak największą liczbę słów kluczowych, a nie koniecznie zajmowała pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania.

 

Z wielu badań i danych wynika jasno, że wysoka pozycja na konkretną frazę – zwłaszcza ogólną – nie ma tak dużego znacznie, jak wyświetlanie się witryny internetowej na niższych miejscach, ale na dużą liczbę różnych fraz związanych z branżą. Często zwiększona liczba zapytań ofertowych pojawia się nie w przypadku zdobycia jednej z czołowych pozycji na wybraną frazę (co zazwyczaj jest czasochłonne i dosyć kosztowne), ale gdy strona internetowa zacznie się pojawiać częściej na różne frazy, w których niekoniecznie zajmuje miejsce w TOP 10.

 

Obecnie wiele osób korzystających z wyszukiwarki Google zdaje sobie sprawę z tego, że wysoka pozycja firmy w wyszukiwarce Google na konkretną frazę nie musi mieć przełożenia na jakość usługi lub produktu. Dlatego coraz częściej użytkownicy przeglądają nawet kilka stron z wynikami wyszukiwania w celu odnalezienia idealnej oferty, a nie koniecznie skupiają się na pierwszych TOP 10.

 

Inną znaczącą różnicą między pozycjonowaniem, a kampanią SMART jest fakt, że oprócz budowania dobrej pozycji strony internetowej w darmowych wynikach wyszukiwania Google, dodatkowo wykorzystujemy płatną reklamę Google Ads wyświetlając reklamy w wyszukiwarce i na portalach internetowych. Dzięki takiemu połączeniu efekt związany z poprawą widoczności witryny w internecie i zwiększeniem ruchu na stronie jest widoczny już w pierwszym miesiącu współpracy.

 

W przypadku korzystania z usługi standardowego pozycjonowania na efekty zwiększonego ruchu trzeba czekać często nawet kilka miesięcy i w tym czasie cały czas opłacać usługę.

Czy reklama Google Ads będzie działać przez cały okres współpracy?

Oczywiście! Nawet jeżeli osiągniemy bardzo dobre pozycje na wybrane słowa kluczowe w organicznych (darmowych) wynikach wyszukiwania Google, to kampania Google Ads będzie dalej działała i pozyskiwała nowych użytkowników.

Dlaczego kampania SMART ma być taka skuteczna?

Kampania SMART wykorzystuje dwa skuteczne sposobów poprawy widoczności w internecie. Pierwszy to optymalizacja SEO mająca za zadanie poprawienie widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Drugi to płatne kampanie Google Ads, które wyświetlają reklamy w wyszukiwarce oraz na portalach internetowych.

Dla kogo jest kampania SMART?

Dla osób, którym nie zależy na zdobyciu najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google, ale sprawieniu, że ich witryna będzie możliwie jak najbardziej widoczna w internecie i zacznie generować ruch, który przełoży się w późniejszym czasie na zwiększoną liczbę klientów. Działania w obszarze kampanii SMART mają za zadanie sprawić, aby Twoja witryna internetowa pojawiała się w wyszukiwarce możliwie na jak największą liczbę fraz związanych z branżą.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej

Wypełnij formularz kontaktowy, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły naszej usługi

Współpracowaliśmy z

Zainteresowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Formularz kontaktowy



Dzień Dobry,

Mam na imię Dominik i bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania dotyczące kampanii SMART oraz omówię szczegóły ewentualnej współpracy. Zostaw swoje dane kontaktowe w formularzu obok, a skontaktuje się z Tobą możliwie jak najszybciej.

 

Pozdrawiam,

Dominik Zych

Dominik Zych

Specjalista ds. marketingu internetowego

e-mail: dominik@webmast.pl

tel.: (+48) 721 649 567